Οι εταίροι
μας ήταν από Ιταλία, Σλοβακία και Τουρκία.
Μαθητές της
Α’ Τάξης (Μάθημα αγγλικών- επίπεδο Α1/Α2) συμμετείχαν στο έργο “E for”
όπου κεντρικό θέμα ήταν τα emojis.
Αρχικά παρουσιάσαμε
τους εαυτούς μας ηχογραφώντας μια σύντομη παρουσίαση. Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε
emojis και
εικόνες για να παρουσιάσουμε τα σχολεία μας:
Φτιάξαμε κοινά λεξικά για τα emojis (STEP 2: A multilingual Dictionary of emojis):
και δημιουργήσαμε μεικτές ομάδες που αποτελούνταν από μαθητές από όλες τις συμμετέχουσες χώρες για να φτιάξουμε φανταστικές ιστορίες -άλλη ομάδα έγραψε την αρχή, άλλη την μέση και άλλη το τέλος. Οι ιστορίες αυτές συγκεντρώθηκαν σε ένα e-book.
Τελικό τελικό στάδιο του έργου: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο τελευταίο στάδιο αξιολογήσαμε, μαθητές και εκπαιδευτικοί, το έργο μας και τα αποτελέσματα βρίσκονται παρακάτω:
Τα συμπεράσματα της αξιολόγησης: Αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα κατά τη διάρκεια του έργου που αφορούν κυρίως στην έλλειψη χρόνου και υλικοτεχνικών υποδομών. Οι τρεις από εμάς εταίροι, Ελλάδα, Ιταλία και Τουρκία συνεχίσαμε μαζί ως το τέλος. Δυστυχώς τα 2 σχολεία από τη Σλοβακία αποχώρησαν νωρίς.
Είναι ενθαρρυντικό ωστόσο, ότι οι περισσότεροι μαθητές απόλαυσαν το έργο αυτό και με χαρά θα συμμετείχαν σε ένα νέο έργο eTwinning την επόμενη χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.