Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

“Say yes to wellbeing: a holistic approach to wellbeing”: πρόγραμμα eTwinning


 ΕΤΑΙΡΟΙ

Την φετινή σχολική χρονιά, 2018-19, η Γ' τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο eTwinning έργο με τίτλο  “Say yes to wellbeing: a holistic approach to wellbeing”. Οι εταίροι μας ήταν από Ισπανία, Κροατία, Ουκρανία, Λετονία και Ρουμανία.
 
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΟΥ
Το έργο αυτό είχε 3 άξονες:

1. διατροφή και υγεία
2. τεχνικές διαλογισμού, χαλάρωσης και αποβολής άγχους
3. γυμναστική

Οι μαθητές συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες στην διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Αρχικά παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας, τα σχολεία μας και την πόλη μας: 


Στη συνέχεια μελετήσαμε τον εθνικό διατροφικό οδηγό του Ηνωμένου βασιλείου, καταγράψαμε και συγκρίναμε τις διατροφικές μας συνήθειες:
ανταλλάξαμε υγιεινές συνταγές: 

και μαγειρέψαμε:


Στη συνέχεια μιλήσαμε για τεχνικές χαλάρωσης και διαχείρισης άγχους  και κάναμε yoga.


Με τη βοήθεια της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής, κ. Ζωρδούμη, δημιουργήσαμε προγράμματα γυμναστικής που εύκολα μπορεί κανείς να κάνει ακόμη και σπίτι του:


Τέλος, μοιράσαμε το ακόλουθο φυλλάδιο σε μαθητές, καθηγητές και γονείς με συμβουλές υγιεινής διατροφης: 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Στο τελευταίο στάδιο αξιολογήσαμε, μαθητές  και εκπαιδευτικοί, το έργο μας και τα αποτελέσματα βρίσκονται παρακάτω:


Από τις απαντήσεις που δόθηκαν, η έλλειψη χρόνου φάνηκε πως ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο, είναι όμως ενθαρρυντικό ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων είναι ευχαριστημένοι με την πορεία του project, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι πιθανόν να θέλουν να συμμετέχουν σε ένα νέο έργο την επόμενη χρονιά. Σημαντική η αξία της αξιολόγησης, καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μια συνολική εικόνα του έργου, αλλά και να αυτο-αξιολογηθούμε, ενώ παράλληλα μας υποδεικνύει αδυναμίες ώστε να βελτιώσουμε τυχόν αδύναμα σημεία για ακόμη πιο πετυχημένα έργα στο μέλλον.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.