Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

The flatmates; πρόγραμμα eTwinning



Μαθητές  της Α’ τάξης (μάθημα αγγλικων-επίπεδο Α2+) συμμετείχαν στο προγραμμα «The flatmates”, δηλαδή «Οι συγκάτοικοι». Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαμε σε μια εικονική διεθνή κατασκήνωση.


ΕΤΑΙΡΟΙ:  Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία, Ουκρανία

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Χωριστήκαμε σε έξι ομάδες, η μπλε γειτονιά, η κόκκινη, η κίτρινη, η πράσινη, η μωβ και η πορτοκαλί. Ζωγραφίσαμε κοινούς χάρτες και δώσαμε στους δρόμους ονόματα διάσημων ανθρώπων από την Ιστορία ή την Λογοτεχνία.

Ζωγραφίσαμε τα δωμάτια μας και δημιουργήσαμε έργα Scratch μέσα από το μάθημα της πληροφορικής: https://docs.google.com/presentation/d/1pl0fa1mP_ZCNCxiUPsy_ZxKwqZc2InoOJ6a_5SGYjYk/present#slide=id.p 

 Μιλήσαμε για τις δουλειές του σπιτιού και τους κανόνες που θα πρέπει να υπάρχουν: https://docs.google.com/presentation/d/1tF5WCZaFqruGX1TqmwA1m1PZgGtTnMhwgoHbVAaDZj0/present#slide=id.g5da1d3ed4a_0_20

Κάθε ομάδα δημιούργησε ένα event-μια εκδήλωση:
• μια βραδια quiz 
• βραδιά αφιερωμένη στην επικαιρότητα,
βραδιά σινεμα ,
 • βραδια παιχνιδιού,
 • βραδιά φαγητού,
• μια βραδιά χορού και μουσικής κατά την οποία δημιούργησαν ένα playlist και αντάλλαξαν αγαπημένες μουσικές και παραδοσιακούς χορούς

 και μάθαμε πράγματα ο ένας για τον άλλο.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Στο τελευταίο στάδιο αξιολογήσαμε, μαθητές και εκπαιδευτικοί, το έργο μας και τα αποτελέσματα βρίσκονται παρακάτω:

ΜΑΘΗΤΕΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα, και κυρίως έλλειψη χρόνου και υλικοτεχνικών υποδομών, ενώ και κάποια προσωπικά προβλήματα εκπαιδευτικού-εταίρου που δυσκόλευαν την πορεία την έργου, ενώ η Ιταλία αποχώρησε νωρίς από το έργο λόγω πολλών άλλων σχολικών υποχρεώσεων. Συνολικά, όμως, ήταν ένα ενδιαφέρον έργο και η συμμετοχή των μαθητών ήταν ικανοποιητική. Πολλά τα οφέλη που αποκομίσαμε και μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί ώστε να επιτύχουμε μελλοντικά ακόμη πιο πετυχημένα έργα.

TWINSPACEhttps://twinspace.etwinning.net/71945/home

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.